• Koolimaja suletud

Koolimaja on suletud 27. juunist kuni 31. juulini 2016.

• 5.a klass Lillefestvalil

8. juunil külastas 5.a klass Tornide väljaku pargis toimuva Lillefestvali aedasid, mille teemadeks olid  “Kired aias” ja “Terrassiaed”.

Õpilased said osaleda põnevas paarikaupa toimuvas otsimismängus, otsides vastuseid nii lihtsamatele kui ka keerulisematele, samas huvitavatele ja kohati lõbusatele küsimustele, mis puudutasid nii aedades kasutatud ideesid, folkloori, taimi, looduselemente, materjale, kunstilisi lahendusi, matemaatilisi kujundeid, värve, heli jne.
    Oli võimalus näha, kuidas neid kõiki ühendades saab teistmoodi aeda luua.

Vihm segas küll mõnusat kulgemist, kuid lapsed olid vapralt lõpuni.

Kaasas käisid õpetajad Ingrid Prass ja Ago Niglas.

Vaata pilte lillefestivalist siit.

• 7. vk külastas eesti kunstinike kevadnäitust Tallinna Kunstihoones

7. väikeklass külastas eesti kunstinike kevadnäitust Tallinna Kunstihoones. Meid juhendas väga kena giid Minni ja meie tunni teemaks oli "Inimene kunstis". Tutvusime erinevate figuuridega, meeleoludega ja sündmustega maalidel. Kohtusime juhuslikult ka kunstnik Aapo Pukiga, kes avas oma autoportreede tagamaid, samuti saime talle küsimusi esitada. Jätsime meelde, kuidas inimesi piltidel kujutada ja võtsime ka ise põnevaid figuraalseid kompositsioone. Tund on hariv, huvitav ja lõbus.

Vaata pilte tunnist siit.

• 4. ja 7. väikeklass ning 8.a klass Ida-Virumaal

7. juunil külastasid 4. ja 7. väikeklass ning 8.a klass Ida-Virumaad. Alustasime Kohtla-Nõmme Kaevanduspark-muuseumist, kus saime pähe kiivrid, selga soojad joped ja laskusime maa alla. Sõitsime kaevurite rongiga ja tutvusime põlevkivi kaevandamise ajalooga. Giid oli endine kaevur ja rääkis väga põnevalt kaevurite raskest tööst.
    Edasi liikusime Kiviõli Seiklusparki, kus ootasid meid mitmed põnevad tegevused, alates mägiautodega sõitmisest, kus noored inimesed said oma rallioskused proovile panna, lõpetades trosslaskumisega, kus oli võimalik heita pilk maale linnulennul. Selgus, et meie hulgas on andekaid autojuhte ja osavaid täpsuskütte. Reis oli tore ja meeldejääv, soovitame kõigile!

Vaata pilte ekskursioonist siit.

• 4.a ja 4.b Stenbocki majas

3. juunil külastas 4.a ja 4.b klass koos õpetaja Eve Reisalu ja Anne Lainojaga Stenbocki maja. Pärast põhjalikku turvakontrolli pääsesime majja sisse ning saime külastada sealseid ruume. Saime teada, et see hoone valmis 1792. aastal ja see oli Hiiu-Suuremõisa mõisniku krahv Jakob Pontus Stenbocki Tallinna residents. Hiljem oli see maja kasutuses kohtuhoonena ning aastast 2000 tegutseb selles majas Eesti Vabariigi Valitsuse Riigikantselei ja töötab meie peaminister.